Tina going down....

idag är en mindre bra dag känner jag. För mycket tankar som far rundor i huvudet. Varför ska det vara så? Jag hade velat känna glädje i att allt flyter på som det ska. Det kan ju bero på att snön återigen visade sitt fula tryne eller vad man ska säga. Jag vill verkligen inte göra någonting när det bara är kallt och trist ute.
Barnen har man hemma idag och jag blir sittandes med de hela dagen. Daniel ska på curling med jobbet.
Det är som när jag och pappa fantiserar om drömvinsten. Haha! Fina lister och uträkningar på vad man skulle göra med pengarna. Så göttigt det hade varit.
Låt oss säga 125 miljoner bara för att inte ta i allt för mycket. ;-)
Då skulle jag sålt detta huset och byggt ett nytt någonstans. Jag skulle köpt mig utbildningar och bara studerat en massa. Jag skulle anställt en personlig tränare och helst en egen kock som alltid gjorde maten till mig. (sen att den personliga tränaren gjorde jobbet och att jag bara satt och tittade på som en bortglömd hemmafru i beverly hills hör inte hit) haha
Nä usch nu blir jag bara mer deprimerad.
Det enda som egentligen håller mig igång nu är musik i lurarna i min ensamhet. Tragiskt egentligen!! Märker själv att jag drar mig undan från allt som har med vardagen att göra och ansvar. Det är då man längtar efter våren med hopp om att den ska få en att känna sig lite mer levande igen.
Ja, sen skadar det ju inte om någon stackare anställer mig också så jag kan få jobba!
Näe idag blir det plugg inför högskoleprovet.
Fan!!! om man nu hade vunnit de där pengarna...tror ni man kan köpa en ny hjärna då också? En med lite mindre tänk på onödiga saker. En hjärna som satsar på det väsentliga och inte annat trams?!
nja.... drömma kan man!

Fan vad jag är tragisk!

Kommentarer
Postat av: Gitte

Usch så trist. Försökt att komma ut lite, om inte annat så för att "rasta barnen" och själv få dagsljus och syre.

Snart vänder det ska du se :-)

2012-03-09 @ 08:19:02
URL: http://gittemedbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0