vindruvor och vuxenaktiviteter

Nu längtar man efter de kommande dagarna som ska innehålla mycket sol.
I helgen städade vi ur Daniels garage. Jag blev väldigt imponerad över hur mycket han lyckades slänga och resultatet blev ju faktiskt ett garage man kan vara i. Nu är det bara mitt garage som ser hemskt ut. Hahaha och då har det ändå varit städat  men Vi ska hjälpas åt med min sida med.
Sen har vi klippt krusbärsbuskarna och äntligen fått en rabatt till att se ut som en rabatt. Helt fantastiskt vad lite kantskärning kan göra för en gräsmatta.
Vi har även beslutat att ta ner vårt växthus. Det är meningslöst att ha där då vi egentligen är båda lika dåliga på att vattna. Förra året försökte Daniel sig på att odla någon form av melon....dömt att misslyckas med tanke på att de kräver vatten. ;-)
Men nu ska vi riva det i alla fall och bygga en pergola där vindruvorna kan få klättra över istället. Sen ska vi faktiskt bygga en bod för tre hönor. Det har vi velat ha länge så det lär få bli det. :-)
Ja jag ser fram emot sol och värme som leder till mer utevistelse.

Sen har vi sovrumsplaner också.... jag har det. Daniel säger att han är nöjd med vilket som så länge där händer lite vuxenaktiviteter. Hahaha!
Dessa färger vill jag ha in i sovrummet. (jotex och ikea är finfina grejer) haha


När vi bodde i vår tvåa inne i stan för 6 år sedan så hade vi sovrummet i rött. Det kommer jag aaaaaldrig vilja ha igen i ett sovrum. Konfliktfärg till tusen. Nu vill jag ha ljus turkos, vitt, mörkgrått och beige. Det vi har nu är en taskig ljusgulfärg med några hemskt blommönstrat. iiiiihh!

Sen har jag haft ett uppehåll från WF. Ett mycket behövligt sådant tror jag. Det är ett spel som jag lätt kan fastna i så det förstör mycket i vardagen. Men efter en veckas uppehåll är jag nu tillbaka med strikta regler.

Nu har jag ingen aning men det var i alla fall för över 2 veckor sedan jag var på en intervju....så kort som 5 minuter men än har jag inte hört något ifrån dem. Jag vägrar själv att ringa då de sa att de skulle höra av sig men jag undrar hur länge ska jag vänta?! Någon gång i förra veckan var det ju planerat att jag skulle få veta.
Men jag har sökt några andra jobb nu i veckan. Några hade verkligen varit kul att få prova på.
Jag tror nog i grund och botten att jag passar bakom ett skrivbord..... fast jag passar även till högt tempo ute på golv. Jag passar dock inte till säljare i den bemärkelse där jag ska jaga kunder. Finns inget värre än sådana jobb och det lär jag aaaaaldrig söka mig till.


Nähäpp! Dags att hoppa in i duschen och vakna till. Sen blir det nog....bullbak med småfolket!


Kommentarer
Postat av: Katti

Ni är flitiga som vanligt. Avis på er energi :) kan bli ett snyggt sovrum...

2012-03-20 @ 21:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0